pátek 28. června 2013

Vzhůru na FFko!

Co je dneska za den? Pátek! A taky první den FFka... Nejvíc awesome týden (a kousek) roku právě začíná... Už mám sbaleno a připravuji se na cestu. :)

Pokud čirou náhodou taky jedete, budete na mě moc narazit po celou dobu FFka. :) Mám krátký sestřih, brýle a poznáte mě podle Superboy trička. (černé s červeným supermanovským logem) Některé dny na sobě budu mít i to klasické supermanovské logo. :D
Budu se vyskytovat především na comics linii a HP linii, ale zastavím se tak nějak všude. :D Na přednáškách na mě narazíte vždy v přední řadě a pokud uvidíte někoho, kdo vám dává na krk modrý mikrofon - no, to jsem já. :D

Budu mít taky přednášku na Young Justice (na co taky jinýho, že jo), tak se na mě rozhodně přijďte podívat. :) Mám jí v sobotu 6.7. od 11 hodin. :)

A to bude vše, přátelé! Užijte si prázdniny!
(a nebojte se mě oslovit, i když kvalitní rozhovor moc nezaručuju... Blbě slyším. :D )

Vaše Tenny

1 komentář:

  1. Ahoj Tenny, náhodou jsem se dostala na tvoje stránky, četla jsem tvoje starší příspěvky o tvých problémech se sluchem a myslím, že je to řešitelné. Nemoc je signálem, že v našem životě se neděje něco v pořádku, většinou v psychické a vztahové rovině, když se rozklíčuje, pochopí a zpracuje příčina, nemoc zmizí. Jestli se ti bude chtít, podívej se na stránky www.metodarus.cz, mám s touhle metodou výborné zkušenosti a spoustu těch nejlepších referencí. Kdybys chtěla vědět víc, můžeš mi napsat na misakosi@seznam.cz Míša
    P.S. Moc hezky píšeš, s takovou svěží lehkostí. A dodatečně gratuluju ke skvěle zvládnuté maturitě. :-)

    OdpovědětVymazat